Spa 💧VĂ€nner ❀ Varberg đŸ«

I helgen skall jag Ă€ntligen fĂ„ barnledigt och Ă€ven samboledigt, sĂ„ efterlĂ€ngtat att fĂ„ sova hela natten och bara fĂ„ vara med vĂ€nner och mysa, dricka vin laga mat och prata ❀ att dessutom fĂ„ Ă„ka pĂ„ spa Ă€r ju otroligt underbart! Det hĂ€r behöver jag verkligen! Jag tror alla skulle behöva detta ibland men vi Ă€r nog dĂ„liga överlag pĂ„ att "ta oss" sĂ„dana hĂ€r helger. Men ocksĂ„ smĂ„ stunder av att fĂ„ slappna av helt och hĂ„llet 😊


P.s innan jag Ă„kte skulle min son "hjĂ€lpa mig" med min resebag och slĂ€ppte ner den snabbt vilket gjorde att min rödvinsflaska gick sönder!! Mina klĂ€der och handdukar badade i rödvin och fick snabbt upp och jag fick ta en ny bag och hitta andra klĂ€der! Gahh! SĂ„ nu har jag bara en flaska till vĂ€rdparet 🙈 Nu sitter en spa helg extra bra đŸ’Ș

Trevlig helg pĂ„ er 😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0