Dricka mera vatten 💧

Detta Ă„ret skall jag bli bĂ€ttre pĂ„ att dricka mer vatten. Vi skall drick 1,5 till 2 L vatten/dag och jag Ă€r urusel pĂ„ detta! Även nĂ€r jag Ă€r törstig struntar jag i att dricka! SĂ„ nu passade jag pĂ„ att köpa en bra flaska pĂ„ mellandagsrean som inte verkar lĂ€cka och som Ă€r fri frĂ„n gifter och allt 😊 blev Ă€ven sugen att köpa mindre flaskor till barnen men jag fĂ„r se hur jag gör 😊


Fördelarna med att dricka vatten Ă€r  att du hĂ„ller dig frisk, blir lĂ€ttare av med slaggprodukter, du gĂ„r lĂ€ttare ner i vikt dĂ„ vatten Ă€r viktigt för att Ă€mnesomsĂ€ttningen skall funka bra, du fĂ„r finare hy, det motverkar förstoppning och man blir inte heller lika sötsugen 👍




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0