Mitt drömliv

Jag tänker mycket och ofta på vad jag gör i mitt liv och vad jag vill göra. Hur jag vill att min vardag ser ut och vad jag vill ändra och när. Ibland har jag satt mig ner och skrivit listor på vad jag vill börja göra. Det är väldigt mycket jag vill ändra på men inte kan just nu eftersom jag pluggar och inte har någon ekonomi att tala om. Genom att skriva ner dessa saker ser jag dom tydligare som mål och kan lättare lägga upp en plan för hur jag vill göra och när. Så det är mycket jag kommer ändra på när jag börjar jobba.


Saker jag redan gjort som jag verkligen har velat göra eller gör i livet:

•Rest runt i världen 
•Byggt ett hus/bor i ett hus
•Skaffat 3 fina barn
•Börjat studera som socialpedagog
•Har en bra relation med familj och vänner
•Odlar och lite av självhushållning 
•Kör MTB
•Har kommit in i en träningsvana
•Gått mindfulness kurs  
•Pyssla mycket med mina barn och vara mycket i naturen 

Saker jag vill få in i framtiden:

•Börja jobba på socialkontor med barn och familj
•Att varje år gå en dykarkurs så att jag i slutändan även kan bli dykarinstruktör 
•Få in mer mindfulness och yoga hemma
•Börja göra fotoalbum
•Åka till Varberg och surfa 1 till 2 gånger om året
•klättra nån gång om året typ med familjen ute med friluftsfrämjandet
•Ta lite kurser i Bachata dans för att sedan kunna gå ut på dansställen och dansa hela natten
•Börja med aktier 
•Bli mindfulness instruktör 
•Äta mesta dels veganskt och vegetariskt
•Skaffa växthus 
•Göra något större för miljön
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0