Livet rullar pĂ„ 😊

Det hÀr varit fullt upp det senaste, efter att jag har börjat skolan har alla barnen inklusive jag varit pÄ minst ett lÀkarbesök! Jag fick en muskelbristning i magen och vÀntar fortfarande pÄ att kunna börja trÀna pÄ gympan igen men snart sÄ!


Är det nĂ„got jag verkligen tagit till mig sista Ă„ret Ă€r att trĂ€ning skall hög prioriteras! SĂ„ mycket bra man fĂ„r ut ur att trĂ€na bĂ„de fysiskt och psykiskt, helt klart det bĂ€sta lĂ€kemedlet mot det mesta! 

Denna terminen i skolan har vi 30p Juridik 😀 sĂ„ otroligt lĂ€rorikt och roligt! KĂ€nner verkligen att detta passade mig som handen i handsken! 📚 kunskap Ă€r verkligen makt! Jag kĂ€nner att jag vĂ€xt nĂ„got enormt sen jag kom tillbaka till skolan 😃

Jag har nördat ner mig totalt i mĂ„nga mat dokumentĂ€rer, och kĂ€nner mig mer och mer sugen pĂ„ att Ă€ta mer veganmat och vegetariskt för miljön och hĂ€lsans skull, dock möter jag mycket motstĂ„nd hĂ€r hemma 😓 men kommer smyga in mer och mer hoppas jag 😅 IgĂ„r fick jag till och med en kokbok frĂ„n sambon med en del vĂ€xtbaserade recept đŸŒżđŸ’«

Over and out 😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0