Gör utrymme för dina vänner ❤

Jag tror alla känner igen sig att tiden bara rusar iväg och man inte hinner träffa sina vänner så ofta, men sanning ligger i att prioritera det för att få det att hända. Säg inte att vi får ta en kaffe någon dag... Då "händer" det inte. Bestäm ett datum, då händer det! Och ta vara på vardagarna, de är underskattade! En helg går fort och skall räcka till mycke inklusive lite återhämtning i bästa fall. Jag tror att den sociala biten och gemenskap spelar stor roll för våran hälsa 🥰 I går träffade jag några vänner, åt middag och hade super trevligt och har fyllt upp med energi från kvällen ett bra tag nu 😀🥰




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0