Mindfulness kurs

Nu har mindfulness kursen som jag varit uppsatt till dragit igång. En gång i veckan 2 1/2 timma. Jag är så otroligt tacksam över att ha kommit med, det känns som att vartenda kotte borde gå med i en sån här kurs. Som vanligt tycker jag att det är minst lika intressant och lärande att höra andras historier. Jag kämpar fortfarande med att få till 40min kroppsscaning varje vad och misslyckas oftare än lyckas men tycker ändå att jag börjar njuta mer av livet. Jag har innan varit sugen på att själv utbilda mig till mindfulness instruktör och det känns roligt att själv få testa på det och även se alla andras positiva effekter från mindfulness.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0