Äntligen en mountainbike! 🚲

Nu har jag äntligen köpt mig en mountainbike! som jag längtat 😃 sen i höstas har jag drömt, önskat, och kollat 😊 det var min bror som inspirerade mig och öppnade ögonen för hur roligt och bra träningsform det är med en mountainbike! Kommer troligtvis inte komma ut mer än en gång i veckan, men det är ändå skönt att få komma ut på en tur 😃 jag hade faktiskt ingen aning att man kunde köra i skogen på små stigar och fick nyligen kontakt med en annan tjej hemma som brukar köra i våran skog! Min bror tipsade även om att titta på Youtube videos om teknik på hur man tar sig över hinder mm. Så när skogen här hemma här torkat upp lite mer ska jag våga mig ut 😁 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0