Min tatuering đŸŒč

Den 3 januari var det Ă€ntligen dax! SĂ„ nervös och förvĂ€ntansfull. Med min bĂ€sta vapendragare Li Ă„kte jag till Örebro dĂ€r jag kollat in en tatuerare rĂ€tt lĂ€nge đŸ€© sen bar det av i mer Ă€n 5 timmar blev jag tatuerad, och jag mĂ„ste erkĂ€nna att jag tyckte den var sĂ„ snygg men jag kĂ€nde mig inte helt bekvĂ€m med storleken (Den kĂ€ndes skit stor). Men nu nĂ€r den lĂ€kt och den har sutit dĂ€r och man har fĂ„tt vĂ€nt sig lite mer kĂ€nns den helt rĂ€tt! Och den Ă€r verkligen sĂ„ fin! 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0