Ett nytt sätt för mig att förodla! 🌱

Som de flesta vet älskar jag att odla, men jag känner inte att jag har lyckats riktigt så bra som jag har velat innan. Nu har jag hört på flera håll att det blir en sån skillnad om man använder växtbelysning. Jag kände att jag verkligen ville testa detta utan att tömma plånboken helt. Så jag köpte 3 lysrörarmaturer på Biltema som Martin har monterat upp i vårat långa fönster i vardagsrummet. Ljuset gör att inte växterna letar sig efter ljus och blir långa och gänglig, utan stabila och kompakta och kan producera mer 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0