Hejdå 2019 och Hej 2020!

Det känns inte som det hänt jätte mycket detta året,men börjar man tänka efter så har det hänt en hel del! Jag har varit på flera riktigt roliga fester, jag har börjat skolan igen och har bara veckor kvar på juridiken, och då har jag gått klart halva skoltiden 😃 jag har börjat med vegetarisk mat och försökt äta det minst en gång i veckan. Jag har köpt min första MTB och hittat en ny passion med att cykla i skogen ❤🚴‍ och kommit igång med träningen 🤸‍ familjelivet med barnen har blivit pytte lite bättre. Fast det är jätte långt kvar till dit jag vill komma 🙄 Och jag och mamma gjorde våran fina roliga och oförglömliga Parisresa 🥰 jag har planterat hasselbuske och bigaråträd (tror jag 🤣) och odlat mer kål och annat. Jag var också på flera spännande föreläsningar 🤓 (ej i skolan) och jag fick gå en mindfulness kurs som gav jätte mycket 🙏 2019 ett ganska bra år och jag kom till insikt med mycket men det har också varit otroligt mycket stress och psykiskt ohälsa. 


Förväntningarna för 2020:

•Fortsätta och utveckla min aktiva livstil 

•Ta en workshop för nybörjare i Bachata dans 

• Fortsätta klara skolan och älska den lika mycket som jag gör

•Lyckas på min praktik 

•Skaffa ett bra sommarjobb

•Spara pengar

•Börja med aktier typ 100kr i månaden

•Laga ännu mera vegetariskt

•Dricka mera vatten!

•Fixa min huvudvärk genom akupunktur 

•Göra klart min att göra lista med foton mm.

•Att Arons utredning blir klar och att vi kan få hjälp av något slag 

•Att få mer familjeharmoni ❤ 

⭐Gott Nytt År På Er!⭐




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0