Vilda vĂ€stern fest! đŸ€ đŸŽ

Jag har precis fyllt 31, men förra Ă„ret hade jag ingen 30Ă„rs fest. SĂ„ jag hade en sen 30Ă„rs fest i helgen, med temat vilda vĂ€stern! Jag dekorerade hela huset i vilda vĂ€stern stil. Jag hade en stor trĂ€hĂ€st i hallen, det var vagnshjul, trĂ€tunnor och gamla hĂ€stskor överallt! Kaktusar och patroner. Lekarna blev succĂ©! Lite som tillhörde temat sĂ„ som skytte och hĂ€stsko kastning, men jag hade Ă€ven andra roliga lekar. Plus att alla var utklĂ€dda sĂ„klart! Tequila race och ett vardagsrum som förvandlades till dansgolv. En 30Ă„rs fest jag sent kommer glömma! 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0