Förköpt mig 😱

Jag har en hysterisk liten budget att förhålla mig till. Vilket brukar göra att saker jag vill ha tar väldigt lång tid att köpa. Så här har jag snart haft det i 5år. Nu det senaste har jag verkligen velat göra iordning barns rum och det kommer kosta en del, för det mesta kommer ändras. Vill även piffa upp vardags rummet, med lite bohemiskt blandat med skandinavisk still. Vill bara köpa nån orange soffkudde, en Buddha och några rotting krukor. Vill även piffa till mig själv med ett par solglasögon, nya byxor och skor.


Men eftersom allt tar sån jäkla tid att spara ihop till, har jag fått nog! Nu jävla i min låda skall allt fixas på än gång och budgeten kommer skräckas ordentligt! Japp jag vet jag har fått hybris 😎 och jag har redan börjat! Man är kung för en dag! 

Detta omogna beteende kommer förmodligen följas av en köpstopp månad eller flera! 😂😂😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0