Första gympa passet!

Nu har jag äntligen vågat! Har varit ovanligt nervös över att testa på ett gympa pass då jag inte har den minsta talang för kordintion. Men jag behöver "komma iväg" på en fast tid till någon träning, så det verkligen blir av. Gympan verkar vara det bästa valet då den är väldigt nära och billig. Blev väldigt positivt överraskad, jag var helt slut i kroppen efteråt och hela kroppen blev tränad! 💪


Detta kommer få bli min fasta veckoträning medans yoga och cykling får bli rolig träning utöver 😊 

känns riktigt bra! 🙏




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0