Tacksamhet đŸ™â€

Livet har varit tufft de senaste mĂ„naderna och jag har gjort allt möjligt för att försöka mĂ„ lite bĂ€ttre och fĂ„ det att flyta pĂ„ sĂ„ enkelt som möjligt. Jag Ă€r helt övertygad om att de blir lĂ€ttare snart, kanske till vĂ„ren tillsammans med ljuset igen... vem vet 😁 jag har skrivit av mig en hel del under hösten om olika saker jag gjort för att förbĂ€ttra och förenkla, men en sak som jag blivit hjĂ€lpt av har jag inte nĂ€mt, tacksamhet! Att varje dag se pĂ„ de saker man Ă€r tacksam för gör det lite lĂ€ttare, lite bĂ€ttre och livet blir lite mer kĂ€rleksfullt ❀




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0