Kyckling lycka!!! 🐣🍀

Jag har Ă€ven haft lyckan att fĂ„ klĂ€ckt fram 27 st kycklingar hos svĂ€rfar 🐣 En sĂ„n otrolig kĂ€nsla bĂ„de för mig och barnen! Ren kyckling lycka! SĂ„ nu Ă€r nĂ€sta projekt att bygga klart hönshuset sĂ„ det finns tvĂ„ innedelar och tvĂ„ utegĂ„rdar. SĂ„ jag hoppas Martin orkar göra det lika fint som första sĂ„ det inte bara "blir sĂ„ sĂ„ lĂ€nge...". Tanken Ă€r att varje vĂ„r föda upp en ny kull och byta ut den mot de Ă€ldsta hönsen som kommer att vĂ€rpa mindre. 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0