Bröllop 💒

IgĂ„r var det bröllop för Anki och Tobbe. Ett sĂ„nt fint bröllop det var! Och dessutom pĂ„ det stĂ€lle jag sjĂ€lv skulle vilja gifta mig pĂ„! NĂ€mligen stenungsögĂ„rden 😊 det var verkligen en sĂ„n romantisk dag och jag och Martin hade den finaste dagen ihop pĂ„ lĂ€nge och Ă€ven morgon, dĂ„ vi Ă€ven var barnfria en stund dagen efter 😊 det kĂ€ndes riktigt roligt att kunna "reka" lite och se vad martin thckte om stĂ€llet och det verkade vĂ€ldigt positivt 😀dock svullnade mina fötter upp som bara den och gjorde rĂ€tt ont men men det var en sĂ„n toppen dag sĂ„ det gjorde inte sĂ„ mycket 😊




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0