"Minstingen" är en Alva!!! 💜💜💜

Kl 3:07 i Natt gick vattnet så det skvätte om det 😅 och jag blev så glad! Mitt vatten har aldrig gått av sig självt innan! Så jag hade så önskat att det skulle starta med att vattnet gick men därefter gick det trögt! Jag trodde bebisen skulle komma i raket fart men ikke! Det dröjde en evighet och när jag trodde att krystvärkarna var i startgroparna så var jag bara öppen 6 cm efter många timmar! Då bröt jag ihop fullständigt och kände att nu skiter jag i det här 😅 men jag lyckades samla mig riktigt bra och kunde ta en del värkar utan lustgas och vara väldigt med när huvudet syntes! Och dessutom det häftigaste av allt jag tog själv emot henne när hon kom!!! Vilken häftig känsla! Något så oslagbart! Vill man och kan man rekommendera jag verkligen det! Så glad att jag ens kom på tanken! Och väl uppe på bröstet dröjde det innan vi lyfte upp minstingen och såg att det var en liten Alva 💜 och ja minsting och minsting... yngst kanske men med sina 52 cm och 3495g så var hon helt klart vårat största barn 😁 nä nu skall jag bara njuta av bb tiden! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0