Microneedling 🧖‍

Jag har ett tag kĂ€nnt mig vĂ€ldigt rynkig eller haft mycket torrhet linjer och velat göra nĂ„got Ă„t det. 


Jag tittade runt lĂ€nge pĂ„ nĂ€tet och hörde mig för. Efter att kollat runt kom jag fram till att Microneedling verkade vara nĂ„got. Enkelt förklarat, man "skadar" huden sĂ„ att en lĂ€kningsprocess startar och hudens naturliga kollagen och elastin (tror jag det heter) ökar, vilket motverkar rynkor och linjer 🙌

Och i fredags gjorde jag min första behandling och Ă€r vĂ€ldigt nöjd, men jag vet ju fortfarande inte hur resultatet Ă€r för om en mĂ„nad dĂ„ det Ă€r dax att göra det igen om jag inte röker 😂

Jag mĂ„ste verkligen sluta tjuvröka, det blir bara vĂ€rre och vĂ€rre och som morot har jag 2 behandlingar kvar att göra 😃 sen Ă€r det bara en om Ă„ret för att "underhĂ„lla".

Före behandlingen
Efter första behandlingen



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0