Uteplatsen nästan klar!

Efter ett misslyckat försök med gjutningen och stensättning, blev jag överaskad när jag kom hem från en weekend i Malmö. Sambon hade gjutit klart hela uteplatsen och efter det har han fogat klart allt nu 😀 det blev så bra! Nu saknas jord så jag kan göra en rabbat och en spaljé 😊 kanske även någon rabatt kant som gör så att inte jorden från rabbaten rinner ut i gräsmattan. Plus två solstolar 😎 hjälp vad mycket man vill göra hela tiden 😂 men detta blev verkligen super fint och vill så gärna få klart hela projektet med en gång 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0