Odlingslådor del 3

Jag längtade så i vintras på att få gjort klart odlingslådorna och få i gång dom. Det fick jag också men det blev inte riktigt den rika skörd jag hoppats på. Jag lärde mig att jag måste verkligen så i bra jord och återigen GÖDSLA!!!! Men allt blev inte skit och jag är jätte nöjd med sockerärt, grönkål, bondbönor mm! Kan ändå säga att jag tycker detta var en toppen grej för odling! Mindre sniglar, varmare jord= tidigare skörd, bekvämmare arbets höjd 😁 och faktiskt rätt snyggt!!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0