The new me...

Jag har länge saknat nya kläder och skor. Gått i gamla, trasiga och ärvda plagg å skor. Kännt mig sliten, omodern, fattig och Kännt mig mer trött efter att sett mig i spegeln pga klädsel.... ibland har jag unnat mig ett plagg som direkt blivit utslitet... ja jag är nog inte ensam om detta som småbarns mor, har längtat efter att få känna att jag har en "fin stil". Och nu äntligen har det hänt! Jag shoppade loss ala bannanas på mellandagsrean, slängde ut gamlt och fyllde upp min garderob med min stil! Kändes riktigt lyxigt! Dock sa min syster att jag behövde uppgradera min skostil eller rättare sagt skaffa minst ett par lite finare casual skor, och det behövdes verkligen då "mina finskor" var ett par gamla gympaskor! 😂 Nu i helgen passade jag på att köpa på rean på skopunkten samtidigt som min mamma så vi köpte varsitt par och så gav mamma mig "de 3:dje paret som är gratis!" Så nu börjar jag känna mig som ny!!! Nu är det bara nya behåar som saknas! Mina gamla amnings behåar är ur form big time! Får mina bröst att se vanskapta ut 😂😂😂 men eftersom jag ska sluta amma så är det ingen idé att köpa innan jag vet vad som bli med boobsen 😂 här är mina nya stövlar och skor! Ett bra ekonomi tips är att köpa saker på fel sesong då de rear ut mycket, t ex mina stövlar! Dom är vinterfodrade! 😉 men vad gör det när kylan precis kommit tillbaks!?

Ha en underbar dag 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0