Julbocken 🐐

Startade den hĂ€r morgonen med en liten joggingtur/walk pĂ„ 3km, första gĂ„ngen pĂ„ över 1 Ă„r! SĂ„ hĂ€rligt och sĂ„ anstrĂ€ngande 😂

Nu har vi klĂ€tt den gamla bocken igen! Lika stĂ„tlig och grann som vanligt! Det var jag och mamma som byggde bocken för 8-9 Ă„rsedan och sen dess har det varit tradition! Han Ă€r lika stor som en hĂ€st ungefĂ€r! Vi fĂ„r klĂ€ pĂ„ honom mer halm varje Ă„r sĂ„ han frĂ€schas till lite, han brukar tappa lite under Ă„ret ocksĂ„ 😉

Vi fick ocksÄ en jÀtte go mys stund med alla fyra ungarna nÀr vi hade första adventsfika!

Ha en bra kvĂ€ll allihopa 😀

VĂ„r Julbock!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag Àr en tjej som Àlskar att hÄlla pÄ med en massa projekt, allt frÄn trÀdgÄrden, heminredning, djur och pyssel pÄ alla nivÄer. tanken med bloggen Àr att jag ska dela med mig av det fÀrdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0