Balkongen är färdig!

Vi har som sagt ingen riktig trädgård än och med ett litet vilddjur till 1 1/2 åring kan man glömma en lugn fika paus ute 😂 så jag har riktigt sett fram emot att ha en balkong man kan sitta på i lugn och ro på utsidan fast vara "inhängnade" 😂 så min son kan rasa av sig bäst han vill medans hans mor kan vila sig lite med kaffe och sol 😀och vilken skillnad det blev på framsidan på huset! Nu ser det verkligen mer färdigt ut! Vi googlade på olika räcken och hittade ett som jag gillade skarpt! Och så här blev resultatet: 😀








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0