pyssel kväll 💜

Pyssel kväll med Mamma och syster! Så mysig och roligt! Jag skrattar så mycket att jag håller på att kissa på mig med dessa två!!! 😂😂😂 och vi som tänkte basta sen, undra hur det ska gå 😂😂😂

Jag målade Arons namn tåg svart så det blir lite större kontrast mot väggen hemma. 


Och volla så blev tåget svart! 🚂 plus att snygg syrran kom med på bild 😉


Min syster håller på med att virkar mormors rutor som sen ska sys ihop till en babyfilt som hon gör till den lilla i min mage! ❤ 


mamma gör en slags repkorg! Ser jätte häftig ut! Hon virar först tygremser runt ett rep och sen syr hon i hop repet i en "spiral" och bygger på lager för lager!


Anonym
2016-01-19 @ 23:11:36

Tack för ikväll tjejer! 😇 Riktig myskväll med hämtpizza pyssel Farmen o bastu o bubbelbad. Sov gott! 😪😍❤

Svar: Tack själva det var sjukt kul som vanligt!!! 😂😂😘❤
creativesam.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0