Ny garderob!!!!

Vilken underbar dag med min syster! Vi har shoppat HELA dagen! Jag har köpt så mycket fint att jag inte vet vilket plagg jag ska ta på mig imon! 🙈😀 jag spräckte min budget med 400:- kr men för 1400:- fick jag 4 par byxor, 2 tröjor, 2 t-shirts, 3 trosor! 👍👍👍 så jäkla rolig jag haft men lite ont gör det att intehålla budgeten så det blir till att baka bröd utav helvete sen haha 😂😂😂 Jag har bara handlat vardagsplagg men visa är jätte fina och funkar fint till kalas med! 😀👍 som avslutning på vår underbara dag bastade vi med mamma och badade bubbelbad ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0