Söta smultron för barnen :-)

Du ska inte tro de blir sommar, ifall inte nån sätter fart.... 
Finns det något tacksammare än att ha smultron??? De får till och med de värsta ogräset att verka svårt att få till att växa! 
Smultron har än förmåga att föröka sig något kopiöst och överlever det mesta! Och dom är riktigt goda :-) så varför inte ha detta på ett bra ställe för de allra minsta barnen? Lätt att få stå/sitta och pilla, peta, plocka och smaka! Dessa små söta bär är som gjort för de mindre, inte så lätta att sätta i halsen och mjuka med en glad färgstark färg :-) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creativesam.blogg.se

Jag är en tjej som älskar att hålla på med en massa projekt, allt från trädgården, heminredning, djur och pyssel på alla nivåer. tanken med bloggen är att jag ska dela med mig av det färdiga resultatet och kanske kan jag inspirera andra ;-)

RSS 2.0